Importerar bloggen från Blogger

Gör detta test för att se hur det blir. Har importerat min blogg Vanadis ser på saken från Blogger och hit till WordPress. Blogger havererade ju i torsdags och är inte helt kurant än.

En hel del frågor som jag vill ha svar på återstår: -Ser det ut som skit eller blir bloggen likadan? -Kan jag få samma inlägg i båda bloggarna utan krångel – ska testa ScribeFire på det. Hur redirectar jag så mina gamla läsare hittar hit?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

